Contact

Meestgestelde vragen rondom de cyberaanval

Naar aanleiding van het eerdere bericht over de cyberaanval bij Knauf hieronder een update met enkele veelgestelde vragen. Onze systemen werken weer grotendeels, maar we voeren een aantal handelingen nog handmatig uit. We gaan stapsgewijs weer terug naar het normale proces.

Meestgestelde vragen rondom de cyberaanval:

1. Hoe kan ik Knauf het beste bereiken? 

Als je vraag niet op deze pagina beantwoord wordt, kun je het beste je contactpersoon van de buitendienst benaderen. Mocht je geen contactpersoon hebben, dan kun je ons bereiken via het algemene nummer: 030 247 33 11. Inmiddels werken de persoonlijke e-mailadressen eindigend op '.com' ook weer. Dit geldt ook voor de meeste generieke mailadressen. Een overzicht van deze adressen kun je vinden onderaan deze pagina.

2. Hoe plaats ik mijn orders?

Je kunt je order weer op de normale manier plaatsen via [email protected] of via EDI. 

We kunnen orders goed in behandeling nemen en zitten op een normale levertermijn.

3. Hoe verloopt de verwerking van mijn order momenteel?

Wij zijn weer grotendeels in staat om bevestigingen te sturen. Je kunt ervan uitgaan dat als je jouw order (indien voorradig) 's ochtends geplaatst hebt, deze meestal twee werkdagen na orderplaatsing geleverd wordt.

4. Ik wil mijn order wijzigen, kan dit?

Helaas kunnen we geen wijzigingen aanbrengen in een geplaatste order.

5. Ik heb een retourverzoek, hoe werkt dit?

Retouren voor pallets kunnen weer worden aangemeld via [email protected].

6. Ik heb mijn order ontvangen, maar deze is niet compleet.

Wat er niet is geleverd en ook niet op de afleverbon staat, kunnen we helaas momenteel niet naleveren en wordt ook niet gefactureerd. Je kunt de missende goederen wel opnieuw bestellen. Mocht het product wel op de afleverbon staan, maar niet geleverd zijn, verzoeken wij je de factuur af te wachten en deze zorgvuldig te controleren.

7. Ik wil de prijs, voorraad en/of levertijd van een bepaald product weten, waar kan ik deze info krijgen?

Vrijwel al onze reguliere producten zijn leverbaar met een normale levertijd van circa 2-3 werkdagen. Voor informatie over prijzen kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen.

8. Ik heb een factuur ontvangen, maar deze klopt niet. Waar kan ik mijn reclamatie naartoe sturen?

Je kunt je reclamatie sturen naar [email protected]Onze reactietijd hierop is op dit moment wat langer dan wat je van ons gewend bent. 

9. Kan ik producten lokaal ophalen?

Het is op dit moment niet mogelijk om orders bij onze magazijnen zelf op te halen. 

10. Ik heb een technische vraag, kan ik jullie gewoon bereiken?

Jazeker, ons team Techniek staat voor je klaar, zij zijn telefonisch te bereiken via: 030 - 247 33 89.

Overzicht van generieke mailadressen binnen Knauf:

Knauf Inkoop: i[email protected]

Knauf Receptie: [email protected]

Knauf BIM Nederland: b[email protected]

Knauf Gevel: [email protected]

KnaufZeker: [email protected]

Planner Suite: [email protected]

Knauf Debiteuren: [email protected]

Knauf Logistiek: l[email protected]

Knauf Marketing: [email protected]

Knauf Verkoop: [email protected]

Knauf Crediteuren: [email protected]

Warehouse, Utrecht: [email protected]

Knauf Techniek: [email protected]

Knauf Productie: p[email protected]

Knauf Expeditie: e[email protected]

Knauf Facturen: i[email protected]