Sluit
Menu

Knauf met Stucmasters genomineerd voor de Bouwkennis Marketing Jaarprijs!

Knauf mag zich rekenen tot de drie finalisten van de Bouwkennis Marketing jaarprijs! Het concept 'Stucmasters', dat ten doel heeft het stukadoorsvak onder jongeren te promoten, werd door de jury geprezen om de manier waarop de communicatie is opgezet en de innovativiteit van het concept binnen de bouwbranche. Op 20 september wordt de winnaar gekozen door leden van de vakjury en bezoekers van de Bouwkennis jaarbijeenkomst. 

Stucmasters 2017

Over de Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Uiteindelijk mochten de acht beste concepten zich vrijdag 22 juni via een korte presentatie bewijzen voor de vakjury. Uit deze acht heeft de jury drie finalisten gekozen: Wavin, Saint Gobain en Knauf. 

Van deze drie finalisten worden videoverslagen gemaakt die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 20 september worden vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst.

Meer informatie: www.bouwkennis.nl

Over Stucmasters

Er is Nederland een serieus tekort aan stukadoors. Het aantal jongeren dat kiest voor een opleiding tot stukadoor loopt terug terwijl de markt zit te springen om stukadoors. Daarnaast heeft het vak een negatief imago in de bouwbranche (vies, zwaar, hard werken). Dit strookt niet met de werkelijkheid (vakmanschap, vrijheid, technische ontwikkelingen die het werk minder zwaar maken, blije klanten en veel waardering).

Knauf heeft StucMasters ontwikkeld om het stukadoorsvak op een positieve manier zichtbaar en aantrekkelijk te maken. Het programma besteedt aandacht aan de diversiteit van het beroep stukadoor: wat moet je allemaal kunnen om een professionele stukadoor te zijn? StucMasters laat heel Nederland zien hoe prachtig het stukadoorsvak is!

StucMasters is een contentmarketing concept in de vorm van online interactief tv programma op een interactief tv-kanaal (NXtv). StucMasters is een geformatteerde videoserie in de vorm van een ‘challenge’ waarin 4 vakmannen het tegen elkaar opnemen om StucMaster van het jaar te worden.

Meer informatie: www.stucmasters.nl

Bekijk meer over

Inspiratie Nieuws

Stucmasters

nomanitaie